Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

för er som hamnar på denna blogg

Kategori: Allmänt

kan jag bidra med att skriva eller berätta om något speciellt.. har jag missat info om något gällande cancern osv? lika bra att ställa frågan eftersom jag fått så många mejl om drabbade i undrande sits.. att denna blogg kunde bli en informationskalan trodde jag aldrig.. men det är ju skitbra.. kan kanske ta bort lite av oron av att just det jobbiga.. att inte veta vad som komma skall?

Kommentarer

  • Anna säger:

    Toppen att din blogg finns, har gett mig och många andra tror jag ovärdelig information:)

    2012-02-14 | 18:15:33
  • johanna säger:

    vad kul det känns verkligen bra!

    2012-02-17 | 16:03:09
  • Emelie säger:

    Hej. Gråter. Jag genom gick en operation för giftstruma i augusti. Fick besked om att de hittat papillär cancer i en av körtlarna men de opererade bort alla mina körtlar så jag har inga kvar. Just det här ordet. Cancer! Det är först nu spm jag börjar bearbeta min sjukdom.Trött ,lågt calcium och kramper.ledsen. ja du vet ju. Tack för att jag får läsa din berättelse, även att det är längesedan jag op mig så är det nu jag behöver läsa, läsa om andras resa! kram

    Svar: Hej Emelie! det gör mig ont att läsa dig i tårar.. men samtidigt tycker jag det är bra att du faktiskt nu bearbetar din sjukdom.. det tog väääldigt lång tid för mig att tillåta mig vara ledsen, så då kommer ju allt på en gång.. det är en process och ordet cancer är ju så jäkla laddat i sig självt! känns otroligt bra att du finner lite tröst eller stöd i min berättelse.. jag började ju att skriva av mig här just för att jag har lite svårt att ge utlopp för mina känslor.. och det blev otroligt skönt att kunna bolla tankar och idéer med andra som hittade hit, och som faktikst var i samma sits... har du fått göra din radiojod behandling? eller är du "färdigbehandlad" så att säga? STOR KRAM! även om jag vet att det är tungt nu, så tillåt dig att må lite jävligt, va ledsen o arg, för du kommer snart i så fall märka att du orkar resa dig igen, o lämna hela denna resa bakom dig för att istället känna dig starkare! Tänker på dig / Johanna
    flintans.blogg.se

    2013-05-23 | 12:04:21

Kommentera inlägget här: