Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

1 dag kvar till operation

Kategori: Sköldkörtelsjukdom

nu ryker sköldkörteln, eller iaf högersidan.. ooh jag vill inte ha ett snitt på halsen men va fan, morsan sa som sagt att det finns så mycket snygga scarfs nu för tiden, får bli det helt enkelt

e lite pirrig må ja säga så det avr ju inte helt otippat att jag fyllde denna dag me tusen saker att göra..
försov mig en timma så ja spräckte tidsplanen lite men iaf

upp vid 8 kom ja, då var det en kopp te o nyheterna. tog frams min surdeg och knådade degen i min nya kitchenaid länge o väg till surdegsbaguetterna jag tänkte ta me till middagen ikväll me vännerna

vid 9 var alla räknmingar kontrollerade och pengar överförda

vid 10 var packningen till linköping klar, kom fram till att det inte behövdes så mycket, sköna kläder, levaxin, tandborste o tandkräm samt en massa götti kräm, kommer vara snustorr efter operation eftersom man bara får vara tvättad i operationstvål ett dygn innan :( jag som e ett torrmonster vintertid.. stackars eksem!

vid 11 hade jag hunnit mysprata me moster o köpte ett paket cig.. varför undrar jag men det blir sista blossen i resten av mitt liv. 5 koppar kaffe har också hunnits drickas o jag börjar fundera påa tt peta i mig frulle..

nu jäster baguetterna på plåt så vacker och de ska bakas av om en timme

hoppas jag hinner plugga lite o träffa min uddevallajänta, ta ett varv på stan o andas innan jag ska me o handla införmiddagen ikväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: