Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

inskrivning hos kirurgen

Kategori: Sköldkörtelsjukdom

idag hann jag besöka östergötlands 2 större sjukhus, inte klokt vad man kan om man (har bil) och tid!
det löste sig med proverna, genom att blinka lite lcykades jag låna me mig en av päronens bilar hem igårkväll om jag igengäld skjutsade mor till jobbet. ganska praktiskt eftersom jag ändå skulle upp till provtagningen vid 7:30. sen blev det ett snabbt samtal me kirurgen på US för att klargöra att besöket skulle göras trots att alla prover inte hunnit bli analyserade.

Åkte hem till päronen o sov på soffan nån timme innan jag hämtade upp morsan igen, hon var mitt sällskap på sin semesterdag, mycket trivsamt! iväg till US o där fick jag nästan mysprata me allt som hade me operationen att göra, med en mycket trevlig sköterska, plus lite mer provtagning osv..

går allt som det ska kommer jag få vara hemma på nyårsafton, jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! OCH jag kommer kunna käka, wohoooo! operationen SKA inte påverka strupen!




nyårssupé here I come! (om inte annat lite groggy) men det kommer ju alla andra va senare sen iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: