Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

jag är visst fortf sjuk

Kategori: Sjukdom

ja det var nog inte så otippat egentligen.. som kirurgen sa skulle jag se till att ta hand om mig innan operation så att jag är frisk när ingreppet ska ske. Tror min kropp då tänkte att det är lika bra att bli riktigt jäkla sjuk nu i så fall så jag hinner bli frisk sen. Efter att ha haft dunderfeber o ändå tyckt att jag nu e frisk jämförelsevis har jag varit väldigt svullen i halsen. hittade en ficklampa igår och fick svar på smärtan..

jag har ju fullt me hela o trasiga blåsor i hela halsen o runt mandlarna.. fan.. klart det gör ont att svälja
men efter lite självdiagnostik tror jag det är virusbetingad halsfluss jag går omkring med o därför är det bara att vänta..

hade ju som barn och i min ungdom för jämnan streptokocker.. knas stavning.. o halvböld som svar på det, och jag känner inte riktigt igen mig där..

jag bestämmer att jag har virusinfektion.. luktar förjävligt i mun så det blir att gurgla koksaltlösning och hålla munnen stängd.. tror jag hade en feberdipp igår igen men det tänker jag ignorera...

sugen på att dra ut o jogga... kanske får vänta nån dag eller så

päronen kom på fika igår vilket var mysigt eftersom vi äntligen inhandlat lite julsaker till hemmer, så med det och alla tända ljus i kombo med lussebullar, pepparkakor, ischoklad, glögg o kaffe hade vi en riktig myskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: