Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

V pest de e att ligga sjuk

Kategori: Sjukdom

uuuh säger jag bara.. fattar itne varför jag itne kan bli lagom sjuk som alla andra.. som jag är nu, så blir de flöesta jag känner, ont i halsen värk osv.. men nu mår jag bra i jämförelse, va som att springa in i en vägg, allt var tiptop, avslutade dagen me fika hos syster efter en låååång promenad, där började jag frysa för att sedan frossa, skulle promt GÅ hem iaf, vilket slutade me att min sambo fick möta mig, ja som i vanliga fall är värmekänslig låg i badkaret o huttrade med högsta värme på, i tre omgångar för att jag tyckte vattnet var för kallt, tog därefter fem steg in i sovrummet där jag däckade (antagligen under hög feber) o sov i ytterligare 16 h. helt sjukt, dagen därpå kunde jag inte prata, äta eller gå, på kvällen kom karl hem me en ny termometer o värktabletter, hade då 39,5 så jag akn bara tänka vilken feber jag hade dagen innan..

men lika fort som jag blir sjukt dålig fort, verkar jag också bli frisk fort *peppar peppar* har knappt nån feber, kan väsprata, o har lite energi i kroppen...

men vad jag missade saker.. plugg, inlämningar o mina fina vänner som jag inte sett på månader
såklart så skulle jag bli sjuk nu :(

men pepp pepp.. de börjar vända

ps. blir glad av tanken på det sms min poalre skickade: Din uppsats är grymmt snygg förresten :) yääh alltid nått liksom! henne sakanr jag me.. du! polaren! eftersom du kan vara typ en av de få som läser vad jag skriver... du är saknad, min favo karlstad-jänta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: