Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

det händer inte särskilt mycket!

Kategori: Allmänt

nope faktiskt inte, men jag har fått nån liten kick från nånstans, vilket e jäkla skönt såklart. lite oskön morgon bara när jag efter duschen upptäckte att det var fullt med långa hår i handduken.. igen.. stanna på huvvet har jag sagt!!

sen blir det visst kryssning på torsdag me kusin moster och deras arbetskamrater.. orkar egentligen inte men det känns som sista festen innan operation så det blir ju kalas att faktikst passa på för att göra nått sköjj av väntetiden!

har tillägnat helgen åt att pussa på syrrans lilla parvel o bakat o lagat mat i mängder.. jag vill verkligen verkligen i framtiden jobba me nått kreativt, men såklart utbildade jag mig till nått så akademiskt som personalare.. men vad är det man säger.. inget ont som inte för något gott med sig! planen är att kombinera i framtiden..

kock,konditor,frisör.. humm.. ska nog börja lägga till lite kreativitet här så jag har nått att återgå till om livet känns allt för icke-kreativt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: