Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

4 dagar efter operation

Kategori: Sköldkörtelsjukdom

är trött oj så trött men ack så pigg ändå..
det är en svår kombination..

provade att ta en tramadol igårkväll för att slippa ha så ont när ja vakna (rör mig så jäkla dant i sömnen) det var inte ett bra förslag om man säger så.. vaknade typ 5 gånger mellan 7 o 12 med vad som kändes som värsta baksmällan, rummet vinglade o jag hade värdens huvudvärk.. kl 13 bestämde jag mig att det fick vara nog o gick upp.. lätt seg i kolan idag så att säga.. blir panodil framöver..

Är inne på tredje dagen utan cigg.. tuggar tuggummi och försöker tänka "jag kan sjuta på det lite till"

det funkar, än sålänge...


ska kanske försöka byta ut operationstejpen, lite blodig o varig.. uäck! kan vara lite svullet ocks¨å, kanske ringer o frågar om det imöra.. som tur e har jag flera vänner som är sköterskor, kanske någon kan göra det fint åt mig utan att jag behöver oroa mig för att "förvärra läkningen" så att ärret blir fult


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: