Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

dag 6, tror jag (eller 7)

Kategori: Sköldkörtelsjukdom

tejpen kliar så förbaskat och jag har nu också fått eksem på halsen o i nacken, för att inte tala om mina stackars armar.. också på lite olika ställen över min torso där det satt elektroder eller nått kopplade.. vintern är inte min årstid, ska komma ihåg det om jag vill operera mig fler gånger... eller vill o vill förresten haha



jaa.. såhär ser jag ut idag...  drog faktiskt nyss loss den vänstra horisontella tejpen som satt över mitten, jag kan liksom inte låta bli.. o polaren till sjuksyrra sa faktiskt att jag skulle vara vaksam på om det var rött, förutom svullet...

Kommentarer

  • Blomster säger:

    Jag hade rätt nära till sjukhuset, så en dag när jag var lite osäker huruvida det var infekterat eller inte så tog jag mig en tur till själva vårdavdelningen och bad dom ta sig en titt på det. Visst är det svårt att låta bli att kika och undra hur det ser ut under tejpen... skönt att du är piggare! Hoppas du slipper infektion! :)

    2011-01-05 | 21:42:07
  • Anonym säger:

    Jag hade rätt nära till sjukhuset, så en dag när jag var lite osäker huruvida det var infekterat eller inte så tog jag mig en tur till själva vårdavdelningen och bad dom ta sig en titt på det. Visst är det svårt att låta bli att kika och undra hur det ser ut under tejpen... skönt att du är piggare! Hoppas du slipper infektion! :)

    2011-01-05 | 21:42:46
  • Flintan säger:

    ja du det lät ju väldigt smidigt :) ja pratade me en av sjuksyrrorna på tele igår o av hennes ord att tolka, - Ser det ut som att du har en prinskorv tvärs över halsen? haha, så var allt helt normalt ;) skön tant det där! såg du kanske ut något likande efter några dagar tro? fast de e klart det är säker individuellt osså :)

    2011-01-06 | 12:03:04

Kommentera inlägget här: