Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

Maginfluensa

Kategori: Sjukdom

uäääääåh herregud vad man kan må dåligt alltså.. de tre sista gångerna i mitt liv jag åkt på maginfluensa har jag inte mått hälften så dåligt som nu.

typiskt nog skulle joppan firas o vad händer, jo hemma hos kussen hinner vi bara skåla i champagne, ta en smutt på kaffe o titta på tårtan ja gjort innan ja mår super illa, ber om ursäkt o springer på toa o spyr.. sen eskalerade allt om man säger så med viss censur.. mina två raringar tog sig ut i natten utan mig som tur var.. jag tittade upp lagenom etfer typ 30 gången i hinken när kussen tassade in vid 4.. nä ingen sömn den natten inte..

kuss o polare klarade sig men min sabo blev dålig dagen efter, päronen dagen innan, svågern två dagar innan o nu fick jag veta att syrran o moster lilla älskling också varit dåliga.. spåren till smittan leder till de två sistnämnda.. grr...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: