Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

nu har det gått en tid

Kategori: Sköldkörtelsjukdom

jag är trott trött trött trött men ack så rastlös på kvällarna att jag ändå inte kan somna (e såå upp i varv inombords)

det har dock hänt grejer.. så här kan man se ut

















Dag 13



Då e jag också inne på 13e dagen som rökfri människa.. jag tycker livet e skittråkigt
(så jävla tragiskt att man blir så påverkad)
tog ett bloss av min kuss igår och upplevelsen var:
inte så gott, äcklig eftersmak, torrt, starkt men faan så skönt.. knas.. kluven

Kommentarer

  • Jopp säger:

    Jaha nu blir jag syndabocken ;) hahaha :P

    2011-01-13 | 15:30:02
  • Anonym säger:

    haha nää, det står tog ett bloss av min kuss, inte min kuss tvingade att ge mig ett bloss :)

    2011-01-13 | 15:33:18
  • Blomster säger:

    Visst är det skönt att få slippa den där första operationstejpen! Ärret ser ju fint ut, men lite svullet än kanske? När ärret läkt helt från skorpor så är mitt tips att tejpa det ett par månader med kirurgtejp. Klisterrester tas lättast bort med lite nagellacksborttagning, o sen efterskölj med vatten! :)

    2011-01-13 | 17:22:29
    Bloggadress: http://blomster.zmn.se
  • Anonym säger:

    kalas det tipset ska jag ta tillvara på. Man vill ju helt klart få ärret så tunt och fint som möjligt! :)

    2011-01-14 | 23:24:30

Kommentera inlägget här: