Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

tankeställare

Kategori: Allmänt

när jag känner att mitt sociala liv rasar omkring mig.. vart vänder jag mig då?
när jag har problem.. vart vänder jag mig då?
när jag haft världens dipp, och behöver någon som tar mig i örat.. vart vänder jag mig då?
när jag söker kärlek och respekt.. vart vänder jag mig då?

jag vänder mig till min familj.. min fina, alldeles underbara familj

nu för tiden när jag känt mig allt för ensam och grå, finns ändå en varm plats till att gå..

vänner finns i alla former och skepnader.. bekanta likaså.. men den kärlek jag får från mina päron.. det är någonting som alltid kommer att bestå <3

Kommentarer

  • Sköldpaddanh säger:

    Hej!

    Är i en liknande situation som dig och skulle uppskatta och bli väldigt glad om jag fick ställa några privata frågor om din sjukdomshistoria via mail....kankse ett o annat tips och lite råd.

    Jag är 39år och har sedan i sommras haft förändringar på min sköldkörtel i form av knölar men skickas hit & dit och får inga svar direkt.

    hoppas att du hör av dig

    //orolig sköldpadda

    2011-01-31 | 14:40:57

Kommentera inlägget här: