Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

Bristfällig information

Kategori: Allmänt



Det är fan synd och skam att det inte finns mer lättilgänglig information på nätet om sköldkörteln, ämnesomsättningen, cancer, struma och operationer. Söker man på detta kommer min blogg upp och det är knappt några av mina närstående som vet att denna exisisterar. Besöksantalet kom jag på här om veckan, är beroende av dessa sökord, då det är många som har kontaktat mig och sitter i liknande sits med sköldkörtelproblem.. Har gjort det lite till mitt mission att samla info och egna erfarenheter på denna sida, just för att underlätta sökandet efter information ute i världen.. förhoppningsvis hjälper det någon stackare därute samtidigt som jag kan passa på att skriva av mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: