Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

check

Kategori: Dagbok

jepp... nu har jag fått lite saker avklarade för att jag själv ska kunna ta tag i min framtida behandling. beställt journalkopior från karlstad o alla ställen jag varit på i norrköping hittils. det kändes väl lite sisådär när jag fick svaret från vårdcentralen jag sist var på och tog uppföljningsprover på - men varför vill du ha kopior det är juu bara labsvar på tre värden. (suck... hon kollade inte allt tack läkaren!) varpå jag svarade att jag nu ska opereras, - men varför ska du opereras du e ju inte sjuk enligt journalen, dina värden låg inom referens. (suck.. ja det är ju det som är hela grejer me hashimotos antar jag, värdena sjunker igen efter att ha varit höga. får se när jag får hem papprena om de ens kollat antikroppar osv. fick dock veta det positiva att det har kommit in att jag listat mig på den nya vårdcentralen, tack för det iaf! nu jäklar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: