Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

det är svårt att älska mina föräldrar mer än jag gör

Kategori: Dagbok

det är galet.. mina päron är sådär outtalat vackra i sina inre.. varma, ömma och kärleksfulla

faktiskt också något förutsägbara men inte till det negativa.. när jag tänker på det som är jobbigt så här i efterhand får det mig att skämmas, jag kunde nog inte ha det bättre! min familj e helt enkelt bäst, o att den innefattar kusiner och mostrar med respektive, syster och svåger.. a jag är jävla lyckligt lottad alltså! det är inte många som har det jag har ledsamt nog. o som om det inte vore nog har jag min käresta (som kanske inte alltid vet hur han ska hantera situationerna o känslorna, men jag vet att han verkligen försöker o det är värt allt )

Kommentarer

  • Joppan säger:

    Du är så fin kussen min.. Och du skriver ju heöt underbart :D

    2010-10-21 | 18:37:34
  • Flintan säger:

    haha du e ju för go :) bara du som fått se denna skapelse så du vet ;)

    2010-10-22 | 15:45:54
  • joppan säger:

    okej. så jag är den endå som följer dig dagligen :P haha

    2010-10-22 | 21:32:02
  • Flintan säger:

    haha svar Ja, men jag kom på att det kan vara ett bra sätt för släkten att få hänga med om inte annat

    2010-10-23 | 12:12:57

Kommentera inlägget här: