Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

i väntans tider

Kategori: Dagbok

ja.. när kommer egentligen den där remissen.. har väntat snart två veckor o egentligen vet jag om att det lär ta månader innan jag får veta när det är dags för operation. mee jag vill veta nu och jag vill framförallt veta att det blir bra lagom innan jul så jag kommer kunna käka allt gott som hör julen till.

jag måste:

- skriva en komplett lista över alla symptom och fysiska och psykiska saker jag upplever inte vara bra
- skriva en lista över sjukdomar och besvär jag haft genom åren samt allergier och intoleranser
- skriva en lista över alla de mediciner jag äter och ätit
- ringa runt och jaga journaler från alla ställen

- lugna ner mig, stress över allt jag inte gjort senaste perioden i mitt liv lär inte hjälpa...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: