Motgångar gör mig stark

En blogg om cancer, struma, hashimotos, operation, depp & pepp

typiskt mig

Kategori: Dagbok

jaa..jag missade såklart alla telefontider jag skulle hunnit med idag till de sista mottagningarna, snacka om tidsoptimist! ;) de hjälpte inte att vara uppe hoppandes tydligen. Bättre lycka imöra helt enkelt! men ringa för provtagnignarna innan operation lär jag ju hinna me iaf, eller ja kanske..

Fick umgås me S i helgen och det gav mig lite inre pepp, man kan om man vill, även om man är jäkla trött.

Och jag får nog helt enkelt lägga på minnet att man aldrig kan räkna med att andra ska vara eller bete sig på ett visst sätt när saker och ting är jobbiga. Kärlek behöver inte betyda förståelse, initiativtagande eller att diskussioner leder till det man vill. Nope så är det.

Dags att fixa lite. Tänker på mina polare.. hoppas och tror att de vet att jag tänker på dem även om jag inte hör av mig jämt. Det har varit lite mycket på sistone.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: